-
jakub (Červený trpaslík) (2017-06-12 01:23:35)
Taky jsme o tom mluvili a myslím, že ve hře nám to nepomohlo, občas jsme se prostě zapomněli a nedívali ... prostě jakýkoli upozorňovátko by byl velmi příjemný upgrade. Osobně používám aplikaci Telegram, která má otevřené api přes kterou jde vzkazy posílat + možnosti chatbotů. Je to taková o moc user friendly verze známějšího WhatsUpu a spol. Myslím, že by to mohla být jedna z možností - část hláčů by to upokojilo (určitě ne všechny ale to žádné řešení, musí jich být víc). Pokud bude třeba, pomůžu s tím.
-
Bingo (Tykadla) (2017-05-19 19:53:06)
Mám na Androidu gmail a tam mi to chodí okamžitě, bez viditelného zpoždění.
-
Petr (2017-05-19 16:03:11)
1) IMAP klienti fungují dobře, a pokud tomu nebrání nějaké agresivní nastavení šetření baterie (=uživatelův problém), chodí push notifikace s prodlevou v řádu vteřin. Třeba na loňské Poškole, která mám pocit taky používala WebInfo, to fungovalo skvěle.
3) V mobilním Chromu push notifikace z webových stránek chodí, nejspíš to bude pomocí HTML5. I to by asi bylo vyhovující řešení, ale nevím, jestli by to stejně dobře jako pod Androidem fungovalo i na iPonech.
-
Tom (2017-05-19 15:40:10)
@Mirek Šlo by posílat jen odkaz na nápovědu a pak kontrolovat, jestli danou stránku tým navštívil. Ale nechce se mi komplikovat předávání kvůli statistikám, když se to nepromítne do pořadí. Vždyť o ty barvičky tak moc nejde :)
-
Tom (2017-05-19 15:34:34)
Zobrazování nápověd jen na webu není ideální. Bude-li příště stejný nebo podobný systém timeoutových nápověd, rád bych to změnil. Nemám přehled o tom, jakými způsoby jde poslat upozornění tak, aby se telefon probudil i z nečinnosti (rozblikal diodu, pípnul, ...), poznámky o vhodném doručení uvítám. Systém momentálně umí SMS, maily nebo jabber.
1) Jak fungují mailoví klienti na mobilu? Chodí maily okamžitě nebo se jednou za N minut ptají serveru co nového?
2) Je nějaká rozšířená chatovací aplikace, do které se dají (rozumně skriptovaně) posílat zprávy? Je zájem o to, aby chodily nápovědy touto cestou? Z hlavy vím akorát zmíněný jabber a telegram.
3) Fungují na telefonech HTML5 notifikace?
V úvahu připadají i SMS nebo i aplikace do telefonů. Až si někdo bude chtít vyzkoušet Kotlin, může ji pro android napsat ;-)
P.S. Přesunul bych to do samostatného vlákna.
-
Mirek (Zvířetník) (2017-05-19 08:53:56)
Co se týče nápověd (a řešení), mně by se líbilo, kdyby byly poskytovány dvoustupňově. Automaticky by tým dostal jen informaci o tom, že je nápověda k dispozici, pro její čerpání by musel něco aktivně udělat. Eliminovaly by se tím situace, kdy nápověda dojde týmu při přesunu nebo ve chvíli, kdy už zná princip a dolušťuje (taková nápověda týmu zabarví průchod ve statistikách :) ).
Nyní "nápověda" a "řešení" ve statistikách říká, že "tým nedošel na další stanoviště v limitu, který organizátoři stanovili". Zajímavější IMO je "tým pro postup potřeboval dodatečnou informaci".
Předpokládám-li univerzální dobu přesunu 10 minut, jsou zhruba dvě pětiny nápověd v kolečku zbytečné (tj. tým dorazil na další stanoviště do 10 minut po nápovědě).
Postupně se to snižuje, ale až do poloviny hry bude zbytečných v průměru od oka 10 nápověd na šifru.
-
Anička (Pomocná škola) (2017-05-18 23:18:45)
Tak k tomuhle se připojuju. My jsme to tak letos měli, matějčík nám na to cosi ubastlil a dostat nápovědu okamžitě bylo milé, i když nám to moc nepomohlo. (Samozřejmě se kdyžtak můžeme za rok podělit. Ale bez nutnosti nechat to někde na serveru periodicky stahovat by to bylo minimálně ekologičtější.)
-
Bingo (Tykadla) (2017-05-18 23:06:26)
Nenašel jsem speciální sekci pro webinfo. Nešlo by posílat nápovědy a řešení posílat též mailem? Ono neustálé obnovování stránky je docela opruz a nějaká data to taky sežere.